Bonnie Scotland - dag 4

14 augustus 2018 - Balloch, Verenigd Koninkrijk

Het is bewolkt en een beetje fris als we wakker worden, maar het is wel droog. Om half 10 vertrekken we richting The Devil’s Pulpit, een mooie ravijnachtige riviertje. Onderweg ernaartoe krijgen we al een voorproefje van het Schotse natuurschoon; prachtige bergen en dalen. Af en toe hebben we een flinke regenbui, maar er is ook zon en dan is het gelijk warm. Rond 12 uur parkeren we in the middle of nowhere en gaan we op zoek naar The Devil’s Pulpit. Het is even zoeken in de weilanden en bossen, maar dan zijn we er. Prachtig! De weg ernaartoe is een uitdaging, een stenen trap steil naar beneden, maar als we er zijn.....meer dan de moeite waard! We maken mooie foto’s en filmpjes en maken dan onze tocht weer terug naar de camper. Gaat ietsje makkelijker, maar is nog steeds een uitdaging. 😏 Daarna rijden we door naar Balloch waar we de camper uiteindelijk neer zetten op de parkeerplaats van Balloch Castle. Even afwachten of we hier mogen blijven staan, het is in ieder geval een mooi plekje. Morgen gaan we naar Fort William.

1. Lou Tolenaar:
    14 augustus 2018
    Hartstikke mooie foto's ,geen file's en gelukkig niet zo bloedheet.lekker genieten 😜doei!!!
  2. Petra:
    14 augustus 2018
    We hebben trouwens de schapen op de weg al gespot, net zoals bij onze vakantie heeeeel lang geleden. 😉 Nu alleen nog het verkeerslicht midden in de bergen, dan is er gewoon niets veranderd in al die tijd. 😃
  3. Sharon:
    14 augustus 2018
    Zo dat is mooi!!! De naam past wel bij deze "spooky" plaats. Ik wens de kasteelvrouwe en heren (dat ben je toch als je in/nabij een kasteel slaapt?) een fijne avond en ben benieuwd naar Fort William.
  4. Mike & Dobby:
    14 augustus 2018
    Natuurlijk moet Jake weer op een boomstronk boven een riviertje gaan zitten 😜 Ziet er allemaal prachtig uit! Groetjes van het thuisfront xx
  5. Lou Tolenaar:
    14 augustus 2018
    Ik dacht er ook aan bij die foto,en die foto van Jake was hier nog niet doorgekomen,wel een beetje link hè .😳
  6. Esther:
    14 augustus 2018
    Wow! Wat een mooie natuur 👌🏻 Prachtige foto’s!
  7. Petra:
    14 augustus 2018
    Op de boomstronk klimmen was lang niet zo link als naar beneden lopen via The Devil’s Steps. 😉 Groetjes van de kasteelvrouwe en heren. We staan nog steeds hier en zijn niet weggestuurd. 😊
  8. Frans:
    15 augustus 2018
    Good day family van Lambaart.
    De link van mijn kleine broertje gekregen. Petra je toezegging om af en toe een foto via whapp te sturen hoeft dus niet meer. Mooie sfeervolle plaatjes en er zullen er ongetwijfeld meerdere volgen.
    Geniet van dit mooie land. Groetjes
  9. Daantje:
    15 augustus 2018
    Ziet er prachtig uit. Leuke foto van Jake!
  10. Petra:
    15 augustus 2018
    Oom Frans, ik had nog even gewacht met de foto's tot ik wat meer had. Maar op deze manier kan het ook. :-) Meer foto's gaan inderdaad volgen!