Bonnie Scotland - dag 3

13 augustus 2018 - Dumfries, Verenigd Koninkrijk

Een stuk beter geslapen dan gisteren, maar toch zijn we allemaal weer vroeg wakker. Heb je nog wat aan je dag. 😊 Rond 8.45 uur vertrekken we richting Dumfries. Het weer is oké, af en toe een paar goede buien, maar we zijn toch aan het rijden. Rond 12 uur stoppen we bij Morrisons, een grote supermarkt in Dumfries om wat te eten voor vanavond te halen. We willen eigenlijk in Dumfries op een gratis camperplaats overnachten, maar dat is niet meer mogelijk. Nergens is iets te vinden. Na wat omzwervingen in Dumfries (en hier en daar moeilijk steken bij doodlopende weggetjes 😏) belanden we per toeval op een leuke parkeerplaats onder de A75 aan de rivier Nith. Lunchtijd! Jake maakt voor ons scrambled eggs en in een heerlijk zonnetje eten we dat op. Dat kan Jake wel; scrambled eggs maken. Dat vindt Georgie ook, de hond van Miller Caldwell, die daar een wandeling maakt. Miller beweert dat hij de achter-achterkleinzoon van Robert Burns is en ook schrijver. Heb ‘m ff gegoogled; hij is in ieder geval een schrijver en kan leuk vertellen. Was een grappige ontmoeting. We rijden daarna terug naar Morrisons en parkeren daar de camper. We willen Dumfries in. Het stadje is niet bijzonder, wel een leuke stroomversnelling midden in de stad. We rijden tenslotte Dumfries uit en gaan overnachten bij Barnsoul Caravan Park. Prachtige camping, midden in de bossen! Dennis en Jake vermaken zich ’s avonds nog met de drone. De locatie is echt prachtig voor dronebeelden. Morgen gaan we naar Balloch.

1. Esther:
    14 augustus 2018
    👌🏻 Nice pics! Leuk zo’n ontmoeting met Miller, dat geeft de vakantie nu al een leuke herinnering 😁
  2. Lou Tolenaar:
    14 augustus 2018
    Makkelijk een kok bij je 😃 de naam Miller zegt mij niks, mooie foto's goede veilige reis😘
  3. Petra:
    14 augustus 2018
    Zei mij ook niks, hoor. Maar op Amazon is hij in ieder geval te vinden. Volgens hem komen we in zijn nieuwe boek 🤣.
  4. Sharon:
    14 augustus 2018
    Dat zou bijzonder zijn! Hou het in de gaten ;-). Mooie foto's maar vooral klinkt alles heerlijk relaxt.
  5. Daantje:
    15 augustus 2018
    Mooie foto's hoor. Leuk om zo de vakantie te lezen van jullie.