Bonnie Scotland -dag 9

19 augustus 2018 - Musselburgh, Verenigd Koninkrijk

Prima geslapen bij The Kelpies, rond half 9 zijn we wakker. Ik stel voor om straks een bakkie koffie te gaan halen bij de Mac, want daar hebben ze goede koffie. Dat is lekkerder dan koffie opschenken (we hebben geen stroom voor het koffiezetapparaat). Dennis vindt het zo’n goed idee, hij trekt z’n kleren aan en rijdt binnen 5 minuten naar de Mac, Jake en ik zijn nog niet eens aangekleed! Maar goed, we hebben wel lekkere koffie. 😉 Daarna kleden we ons aan en gaan we op pad, naar Newcraighall Park & Ride. Daar zetten we de camper neer, blijven we overnachten en zijn we met de trein binnen 10 minuten in Edinburgh. Het blijft een leuke stad, alleen een beetje jammer dat het de hele tijd miezert. Er is een festival in de stad; het Fringe festival. Op bijna elke hoek is er een straatartiest, erg leuk! We kijken rond, winkelen wat en besluiten uiteindelijk wat te gaan eten bij Miller & Carter Steakhouse....goede keuze! Echt heerlijk gegeten. Daarna pakken we de trein weer terug naar de camper. Morgen verlaten we Schotland 😕 en gaan we langzaamaan beginnen aan onze terugreis.

1. Lou Tolenaar:
    19 augustus 2018
    Jammer van het weer,het is niet anders.Jullie hadden toch een leuke dag ! ,en nog 4 dagen te gaan,dus nog veel te genieten.misschien met☀☀☀☀doei😜😄mamma
  2. Sharon:
    20 augustus 2018
    Ahh..de huizen/kasteel op de heuvel. Blijft mooi! Een keer een McD mag best, al is het alleen voor de Wifi ;-) . Wat gaat dat snel he, zo'n vakantie. Ik zou gewoon aan Dennis vragen of ie extra langzaam rijdt, des te langer duurt de teurgreis.
  3. Petra:
    21 augustus 2018
    Ik kon toch ook heel veel niet herkennen/herinneren. Uiteraard het kasteel en The Royal Mile wel, maar in de stad zelf herkende ik niet alles. We pakken af en toe de toeristische route langs de kust, dus dan rijden we sowieso een stuk langzamer. 😉