Bonnie Scotland - dag 13 + 14

24 augustus 2018 - Vianen, Nederland

Als je een reislog begint, moet je 'm ook afsluiten....Dag 13 begint vroeg: om 6 uur gaat de wekker, want om 7 uur kunnen we inchecken bij de Ferry in Harwich. Even snel wassen en aankleden en terwijl Jake nog slaap, rijden we naar Harwich toe. Om kwart voor 7 zetten we de camper in de rij voor de incheckpoortjes. Het inchecken gaat snel, maar het boarden duurt daarna nog erg lang. Uiteindelijk om kwart over 8 kunnen we aan boord naar onze 2-persoons hut. Ik ben erg blij dat Dennis voorstelde om een hut te boeken op zowel de heen- als terugreis, want nu kunnen we tijdens de overtocht heerlijk relaxen, beetje TV kijken èn nog even uitgebreid douchen. Om half 10 ontbijten we nog in het restaurant van de ferry en verder hebben we dus een rustige overtocht met prima weer. Om kwart voor 6 Nederlandse tijd kunnen we van boord af en om 7 uur zijn we weer thuis! Mike uitgebreid begroeten, daarna weer een keer met z'n vieren eten en dan zo snel mogelijk de camper leeg halen. Morgen om 10 uur moet'ie schoon weer ingeleverd worden.

De volgende ochtend is het dus weer vroeg opstaan en maken we zo wel de binnen- als buitenkant helemaal schoon. De buitenkant hoefde eigenlijk niet, maar door het Schotse weer en de Schotse plattelandsweggetjes was de buitenkant niet om aan te zien, die moesten we gewoon ook even schoonmaken. Om 10.10 uur leveren we de camper in bij iTravel Campers. De vakantie zit er definitief op! Het een hele leuke ervaring, vergelijkbaar met onze bootvakanties. En Schotland is een ontzettend mooi en leuk land. Eén ding is dan ook zeker; we gaan nog een keer terug!

1. Lou Tolenaar:
    26 augustus 2018
    Was leuk zo meereizen met jullie,mooie foto's,en weer veilig thuis!!! Ook altijd prettig.👍😘
  2. Sharon:
    27 augustus 2018
    Mooi einde van een mooie reis! Welkom thuis
  3. Esther:
    27 augustus 2018
    Was leuk om een beetje mee op reis te gaan! :-)
  4. Petra:
    27 augustus 2018
    Vond het erg leuk om te doen en heb zo gelijk een mooi verslag van onze vakantie! 😊