Bonnie Scotland - dag 12

22 augustus 2018 - Bradfield, Verenigd Koninkrijk

Het is echt prachtig weer als we opstaan, strakblauw en een zonnetje. On-Engels! 😊 We gaan vroeg rijden, want we hebben een lange rit voor de boeg. De reis gaat prima en om half 1 komen we aan bij de camping waar we onze vakantie zijn begonnen. We krijgen een mooi plekje en kunnen nog heerlijk genieten van het mooie weer. Bij mooi weer hoort (weer 😉) een bbq volgens Dennis, maar we hebben haast geen briketten meer en er is geen supermarkt in de buurt. Dan maar “The old fashioned way”....hout sprokkelen en bbq-en met hout. De hele camping is in eerste instantie vergeven van de rook, maar het lukt! We hebben een eenvoudige heerlijke bbq met gepofte aardappelen van het naastgelegen aardappelveldje, ook gesprokkeld. 🤣 Nog een laatste keer lekker lang buiten zitten en dan alles al gereed maken voor vertrek. Morgenochtend vroeg op voor de ferry terug naar Nederland.

1. Esther:
    23 augustus 2018
    Ziet er echt als vakantie uit! Lekker maaltje ook 👌🏻 Helaas weer bijna voorbij...goede en veilige terugreis! 🍀😘
  2. Lou Tolenaar:
    23 augustus 2018
    Mooi einde van een mooie vakantie !! Fijne overtocht en tot vanavond en weer rechts rijden !!😜 mamma
  3. Sharon:
    23 augustus 2018
    Zucht, dat was het dan! Jullie hebben een prachtige vakantie gehad afgaande op de verhalen en foto's. Bewaar het reisplan maar goed want het begint hier te kriebelen voor de vakantie 2019. Goede terugreis en alvast Welkom Thuis!