Bonnie Scotland-dag 1+ 2

12 augustus 2018 - Northwich, Verenigd Koninkrijk

Zaterdag 11 augustus zijn we dus vertrokken voor onze vakantie naar Schotland. Om 14.15 uur vertrokken we vanuit Hoek van Holland naar Harwich met de Stenaline. Prima overtocht; goed weer, rustig zeetje. Om 19.45 uur lokale tijd meerden we af en konden we snel van boord. Nog geen 5 minuten later werden we ingehaald door een fietser; we waren een klapstoel verloren! Bleek onze laadruimte open te staan! Gelukkig was dit niet op de snelweg gebeurd.... Even wennen met links rijden en ongeveer een half uur later waren we op de camping. Strangers Public House & Strangers Camping. Prima plek; een pub met camping erbij. Soms wat luidruchtige beschonken Engelsen, maar dat was maar kort. Rond 1 uur was alles vrij rustig. Dag 1 zit erop.

Dag 2 begon al vroeg: altijd even wennen met slapen zo’n 1e nacht. Half 7 waren we al op en om 8.45 uur waren we onderweg naar Northwich, onze 2e plaats van de trip. Een voorspoedige reis met wel veel wegwerkzaamheden. Rond 3 uur arriveerden we bij Belmont Hall camping. Een leuke plattelandscamping met hele aardige Engelse beheerders. ‘s Avonds lekker gebbqed en een paar spelletjes gedaan. Morgen gaan we naar Dumfries, onze 1e stop in Schotland.

1. Lou Tolenaar:
    Alle begin is moeilijk !!gelukkig niet op de snelweg, mazzel!! Fijne dag 😘❤
  2. Sharon:
    13 augustus 2018
    Zeevast zetten en alles vastsjorren een beetje verleerd? ;-) Heb jij ook al gereden of laat je dat aan Dennis over?
  3. Esther:
    Leuk om te lezen! More pics please 📸😉 bye! 🙋‍♀️😘
  4. Petra:
    Verleerd, ja! 🤣
    Ik heb nog niet gereden, laat het voorlopig nog wel even aan Dennis over. Misschien op een makkelijk recht stuk op de snelweg? (In Nederland? 🤪) Zal de volgende keer meer foto’s maken! 😊😘